دانلود فیفا 18٬ دانلود رایگان فیفا 18٬ دانلود نسخه فشرده بازی فیفا 18٬ دانلود fifa 18٬ دانلود لینک مستقیم بازی fifa 18٬ دانلود fifa 18 برای کامپیوتر٬ آموزش نصب بازی فیفا 18٬ دانلود کرک سالم بازی فیفا 18٬ دانلود FIFA 18 STEAMPUNKS٬ دانلود کرک سالم STEAMPUNKS بازی FIFA 18٬ دانلود نسخه فیت گرل بازی فیفا 18٬ دانلود کورپک بازی FIFA 18

دانلود فیفا 18, دانلود رایگان فیفا 18, دانلود نسخه فشرده بازی فیفا 18, دانلود fifa 18, دانلود لینک مستقیم بازی fifa 18, دانلود fifa 18 برای کامپیوتر, آموزش نصب بازی فیفا 18, دانلود کرک سالم بازی فیفا 18, دانلود FIFA 18 STEAMPUNKS, دانلود کرک سالم STEAMPUNKS بازی FIFA 18, دانلود نسخه فیت گرل بازی فیفا 18, دانلود کورپک بازی FIFA 18

گروه STEAMPUNKS هر دو آپدیت دانلود فیفا ۱۸ را کرک کرد و در بسته ای کاملا جدید به همراه ۱۲زبان به صورت کاملا لایسنس شده منتشر نمود. توضیحات کامل این نسخه جدید، روش انتقال به آپدیت شماره دوم برای نسخه های متعدد کرکی و آموزش نصب کامل برای دانلود فیفا ۱۸ توسط وبسایت دانلودها در ادامه مطلب قرار گرفته است. نسخه فشرده فیت گرل و کورپک بازی FIFA 18 نیز در حال بررسی برای قرار گرفتن آپدیت دوم می باشند. باید به جرئت گفت که گروه STEAMPUNKS به طور کامل Denuvo را از پا درآورده است.

سال گذشته، در کنار تغییراتی که در بازی فیفا ۱۷ اعمال شده بود، اضافه شدن یک حالت بازی جدید مورد ویژه‌ای بود. منظورم حالت داستانی یا همان The Journey است که در آن با شخصیت الکس هانتر همراه می‌شدیم. سال گذشته هم استقبال خوبی از این بخش شد و خب همین کافی بود تا EA امسال هم سراغ فصل جدیدی از بخش The Journey برود و حال می‌توان گفت که در کنار تمام ویژگی‌های مثبت دانلود فیفا ۱۸، بخش داستانی یک ویژگی کاملا ممتاز و یکی از بهترین قسمت‌های بازی است. در این قسمت دوباره با الکس هانتر همراه می‌شویم که در ابتدای فصل می‌توانید تیم وی را به دلخواه انتخاب کنید اما در ادامه، اتفاقات مختلفی برای این بازیکن جوان می‌افتند که سرنوشت فوتبالی و غیرفوتبالی وی را دگرگون می‌کنند. راستش را بخواهید، دلیل اصلی جذابیت بالای بخش The Journey این است که سازندگان موفق شده‌اند داستان بسیار خوبی در آن روایت کنند. درست است که کسی از یک بازی فوتبال انتظار داشتن داستانی خوب را ندارد، اما بودن چنین ویژگی قطعا یک امتیاز مثبت برای بازی خواهد بود که فیفا ۱۸ توانست به آن دست پیدا کرده و داستان خوبی در این بخش روایت کند.

FIFA 18 TITLE UPDATE 2 MULTI12 READNFO-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۲۳٫۵GB اضافه شد|

|نسخه فشرده جدید CorePack incl Update 2 با حجم ۲۹٫۱GB اضافه شد|

دانلود-بازی-FIFA-18

همچنین مورد مثبت دیگر بخش The Journey، این است که در این قسمت نه داستان فدای گیم‌پلی شده و نه برعکس و همه‌چیز آن‌طوری است که باید باشد. برای مثال شما به موقع میان‌پرده‌های سینمایی را تماشا می‌کنید و در آن‌ها از اتفاقاتی که برای الکس هانتر در خارج و داخل زمین فوتبال رخ می‌دهند، مطلع می‌شوید و به موقع هم در بازی‌های تمرینی یا واقعی شرکت می‌کنید و آیتم‌های مختلف تمرینی را پشت سر می‌گذارید. همچنین یک سری انتخاب‌ها هم در طول بازی پیش‌رویتان هستند که تاثیر زیادی در پیشبرد بازی دارند و همین باعث شده تا همه‌چیز در بخش The Journey، حالت از پیش تعیین‌شده نداشته باشد. به بیان بهتر، آنچه که بخش داستانی دانلود فیفا ۱۸ را به تجربه‌ای عالی تبدیل کرده، این است که الکترونیک آرتز موفق شده زندگی یک فوتبالیست جوان را به شکلی واقعی و باورپذیر با تمام مشکلات، حاشیه‌ها و لحظات موفقیت و شکست به تصویر بکشد و همین هم باعث می‌شود که بتوانیم با الکس هانتر ارتباط برقرار کنیم و با اشتیاق با داستان زندگی وی همراه شویم. پس در مجموع یکی از بهترین بخش‌های جدیدترین نسخه فیفا، همین قسمت داستانی است که در مقایسه با سال پیش پیشرفت خوبی داشته و ثابت می‌کند که در یک بازی ورزشی هم می‌توان داستان خوبی روایت کرد.

 

شاید بتوان جذاب‌ترین بخش سری بازی‌های فیفا برای طرفداران تجربه آنلاین را حالت آلتیمیت تیم دانست؛ حالتی که در آن کار را با یک تیم متشکل از بازیکنان ضعیف و معمولی آغاز می‌کنید و به مرور زمان، با شرکت در مسابقه‌ها یا انجام یک سری چالش‌ها، پول به دست آورده و می‌توانید کارت بازیکنان قوی‌تر را خریداری و تیم‌تان را تقویت کنید. این بخش از بازی، شدیدا اعتیادآور بوده و به عنوان یک تجربه آنلاین جذاب، چند سالی است که حس و حال خاصی را به سری بازی‌های فیفا داده است. تا پیش از فیفا ۱۸ هم بازیکنان افسانه‌ای و قدیمی فوتبال در این بخش از بازی حضور داشتند اما با این محدودیت که این بازیکنان، فقط برای کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس در دسترس بودند. با این حال الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا در دانلود فیفا ۱۸، این محدودیت را از بین ببرد و به همین دلیل بازیکنان افسانه‌ای برای کاربران پلتفرم‌های دیگر (به استثنای نسخه نینتندو سوییچ) نیز در دسترس خواهند بود. تغییر بعدی بخش آلتیمیت تیم بازی هم باز با محوریت همین بازیکنان افسانه‌ای است و به موجب آن، از این پس به جای یک بازیکن افسانه‌ای، شاهد سه نسخه خاص از وی در بازی خواهیم بود. برای مثال بازیکنی مثل رونالدینیو، در سه نوع موجود خواهد بود که هریک از آن‌ها، مربوط به بازه‌ای از دوران فوتبال وی هستند و از نظر امتیاز کلی و کیفیت بازی، متفاوت از هم هستند.

 

اما بخشی که می‌توان در دانلود فیفا ۱۸ بیش‌ترین بحث را در مورد آن داشت، گیم‌پلی بازی است. به قول یکی از دوستان، سری بازی‌های فیفا معمولا در نسخه‌های فرد دچار تغییر اساسی می‌شوند اما در نسخه‌های زوج صرفا شاهد تکمیل شدن نسخه قبلی هستیم. این مساله در مورد فیفا ۱۸ هم صدق می‌کند و گیم‌پلی بازی، صرفا با یک سری تغییرات جزئی رو‌به‌رو شده است. تغییراتی که البته همه هم مثبت نیستند. برای مثال یکی از مواردی که از همان اولین بازی به چشم می‌آید، ضعف در نحوه دفاع کردن در بازی است. سیستم تکل‌زدن به کل در بازی تغییر پیدا کرده و نیازمند زمان‌بندی خیلی دقیق است و گاهی هم حتی با زمان‌بندی دقیق هم تکل‌ها به درستی اجرا نمی‌شوند و به همین دلیل هم می‌توان دفاع کردن در بازی را بدقلق دانست. درست است که به مرور زمان کمی به این نوع دفاع کردن عادت خواهید کرد، اما در مجموع تمرکز اصلی بازی روی حمله کردن است و دفاع کردن به مراتب نسبت به نسخه‌های قبلی سخت‌تر و غیرطبیعی‌تر شده است و همین باعث می‌شود که هم بتوانید در بازی راحت‌تر به گل برسید و هم اینکه در عوض، راحت‌تر گل بخورید. شاید این مساله به مرور با آپدیت‌هایی که برای بازی منتشر می‌شوند، بهتر شود اما در وضعیت فعلی دفاع کردن در بازی بیش‌تر مبتنی بر شانس است تا مهارت و این موردی است که در گیم‌پلی دانلود فیفا ۱۸ جالب به نظر نمی‌رسد.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی

دانلود-بازی-FIFA-18 دانلود-بازی-FIFA-18

دانلود-بازی-FIFA-18 دانلود-بازی-FIFA-18

دانلود-بازی-FIFA-18 دانلود-بازی-FIFA-18