ensha shab yalda ensha yalda انشا آزاد در مورد شب یلدا انشا با مقدمه و نتیجه گیری انشا با موضوع شب یلدا انشا بامزه در مورد شب یلدا انشا پایه دهم در مورد شب یلدا انشا پایه ششم در مورد شب یلدا انشا پایه نهم در مورد شب یلدا انشا پایه هشتم در مورد شب یلدا انشا پایه هفتم در مورد شب یلدا انشا جالب با موضوع شب یلدا انشا جالب درباره شب یلدا انشا جدید و زیبا در مورد شب یلدا انشا خفقن در مورد شب یلدا انشا خنده دار در مورد شب یلدا انشا در مورد شب یلدا انشا در مورد شب یلدا با رعایت نکات نگارشی انشا در مورد شب یلدا جدید انشا درباره شب طولانی سال یلدا انشا درباره شب یلدا انشا درمورد شب یلدا انشا زیبا در مورد شب یلدا انشا شب یلدا با متن ابتدای انشا شب یلدا سال 96 انشا طنز در مورد شب یلدا انشا طنز و غیر طنز در مورد شب یلدا انشاء شب یلدا انشاء شب یلدا پایه ابتدایی انشائ با موضوع شب یلدا انشای آزاد در مورد شب یلدا انشای آزاد شب یلدا بازنویسی انشا در مورد شب یلدا شب یلدا شب یلدا انشا ازاد شب یلدا موضوع انشا متن ادبی در مورد شب یلدا متن در مورد شب یلدا متن زیبا در مورد شب یلدا موضوع انشا شب یلدا موضوع انشاء شب یلدا نتیجه گیری در مورد شب یلدا همه انشا های ازاد شب یلدا

انشای آزاد شب یلدا

انشا درمورد شب یلدا

مقدمه: بعضی از رسومات و آئین باستانی ما هم چنان باقی مانده اند و ما هر سال با تکرار آن ادای احترامی می گذاریم برای گذشتگانمان تا بدانند همیشه برای ما با ارزش و افتخار بوده اند و چیزی جز غرور و افتخار برای ما به یادگار نگذاشته اند.


تنه انشا: شب یلدا که طولانی ترین شب سال است اما این طولانی بودن آن چند ساعت یا دقیقه یا ثانیه است! تنها یک دقیقه! یک دقیقه بیشتر با هم بودن. یک دقیقه بیشتر شب را لمس کردن و یک دقیقه بیشتر در کنار  عزیزانت ماندن. حتی این یک دقیقه بیشتر بودن در کنار یکدیگر را باید جشن گرفت و از آن لذت برد و تنها در کنار کسانی سپری کرد که به ما حس آرامش و حال خوب را تزریق می کنند. مگر ما انسان ها چقدر عمر می کنیم که در گوشه ایی تاریک دنیا بشینیم و زانوی غم بغل کنیم. از قدیم هم گفته اند دنیا فقط دو روز است تا چشم باز کنی متوجه می شوی که به آخر زندگی رسیدی و باید رخت سفر ببندی و برای همیشه از این دنیا و آدم هایش خداحافظی کنی. بنابراین باید برای حتی چند لحظه بیشتر بودن در کنار عزیزانت را جشن بگیری و از آن لذت ببری زیرا فردا روزی می رسد و تنها حسرت روزهای گذشته برایمان می ماند. بنابراین طوری زندگی کنید که بعد از چند سال که به آن دوران فکر کردید حسرت ها و ای کاش ها برایتان نماند. شب یلدا را از زمان قدیم با دورهمی های خانه ی پدربزرگ و مادربزرگ و بزرگان خانواده شروع کردند با هندوانه شیرین قرمز، با دیوان حافظ پدربزرگ، انارهای ترک خورده ایی که مادربزرگ با دستان پینه بسته ی خود دانه دانه کرد. با آجیل های رنگارنگ و بازی ؛ تفریح و شوق بچه ها و صدای خنده ی خدا که از دیدن شادی بندگانش شاد می شود و با صدای بلند می خندد.


نتیجه گیری: سنت های گذشتگان ما مانند شناسنامه ایی است که ما باید به آن افتخار کنیم و همیشه به آن احترام بگذاریم و راهی بهتر از انجام و اجرای آن برای عرض ادب و احترام به آن ها نیست.



انشا در مورد شب یلدا جدید

انشا زیبا در مورد شب یلدا

انشا جدید و زیبا در مورد شب یلدا

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید ممنونم